i'm making business

Har precis varit och träffat en av Malmös nattklubbsarrangörer och fixat en dansuppvisning för dansgruppen. Känns skönt att få igenom ett projekt som man kämpat lite med. Känner mig lite som en businesskvinna i en svart kostym och portfölj.. Snacka om att leva in sig i rollen =)

Jag ska gå lägga mig nu så jag får sova ikapp alla missade timmar. Får bli mina nya rutin att sova tidigt. Vet inte varför jag sitter och glor in i skärmen och letar runt på nätet efter något roligt att spendera mina timmar på. Sova är så mycket bättre ju.

Godnatt!








Kommentarer
Postat av: Tove

glad jag blir när du skriver att jag är en inspirationskälla! känner mig dock inte som en.. känner mig bara tjock o pluffsig sen igår, kändes som om jag fick i mig alldeles för mycket!! men ätit frukost ändå dock... det går alltid bäst! ska ut på en långprommenad snart... men idag blir det tufft att få i sig alla måltider.. men ska försöka!



vad e det för behandlingsmöten du går på?



lycka till med plugget vännen! imorgon börjar jag skolan =)



Kramar!!

2009-01-14 @ 07:47:47
URL: http://livetarnu.blogg.se/
Postat av: Panna

Självklart ska vi göra det! Har en hel hög med jobb inbokat, så tid har jag inte så mycket av, men klart vi ska få ihop nåt! Vad sägs om torsdag om en vecka? kram

2009-01-14 @ 15:26:11
URL: http://awishfornormality.blogg.se/
Postat av: Tove

Ja KBT vill jag verkligen testa att gå i... känns som om många är nöjda med det o har fått hjälp av det. Hoppas det finns här. Vill gå på kroppskännedom med, gjorde det lite i växjö, o det var väldigt nyttigt för mig! Bara äsmottagningen här kan få tummarna i röven o ringa upp mig! hur länge ska man behöva vänta liksom!!



Jag tycker dte är hur skönt som helst när man är ute och äter o får in maten upplagd, för då vet man hur mycket man borde äta. Just nu äter jag ju nästan alldrig ensam, äter nästan alltid med T... men har märkt att jag nästan alltid äter mer än honom. men då tänker jag ju inte på vad han har ätit innan på dagen, o hur mycket vi har rört oss o sånt... men ska försöka att börja äta lite oftare o lite mindre portioner.. känner mig så jävla uppsvälld när det blir såhär... usch!!



Klar med tentan?



Kramar!!

2009-01-14 @ 21:35:07
URL: http://livetarnu.blogg.se/
Postat av: Lisa W

sv: Jag har inte hittat boken på något bibliotek men man kan ju lämna inköpsförslag så det ska jag göra! Jag har inte råd annars. =(



Strongt av dig att boka in dansuppvisning!

2009-01-15 @ 09:59:29
URL: http://acceptans.blogg.se/
Postat av: Miss Piggie

Haha tack vad söt du är :3



Och vad kul att dansgruppen har blivit inbokad!

2009-01-15 @ 12:29:47
URL: http://misspiggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0