bikinishow .. ?

Hej,

Jag vet inte vad jag ska skriva, vill nog bara skriva av mig lite. Igår på träningen så bestämde vi att jag skulle ge bikinishowen en chans till nästa helg. Jag ska till mig tränare och testa lite sambabikinis och se hur det känns och om jag vill. Jag har verkligen valt fel sport att syssla med, det vet jag. Målet men showuppvisningarna är att man efter ett tag ska dansa i en sambabikini. Jag vet inte vad jag känner. Det jag vet är att jag gick och la mig igår stressad och fylld med oro. Jag hade behövt kura ihop mig och gråta ut men jag försökte tänka bra tankar. Imorse vaknade jag ungefär på samma sätt. Men jag ska nog kunna vända dagen till lite bättre.

Och om den här oron och stressen har med sambauppvisningen att göra, ja då får jag helt enkelt hoppa över bikinishowen och göra show med mer kläder på. Ska prata med min behandlare om det. För jag vill egentligen inte låta sjukdomen stå i vägen för någonting som jag vill göra.

Tandläkaren snart. Inte varit där på kanske 2 år, men går nog bra. Sen åker jag till skolan och lämnar in tentan (jippy), och sen en sen lunch med mamma i stan. Önska att jag slapp äta alls idag. Men men det är visst inget alternativ för mig!

Kommentarer
Postat av: Molly

hej. jag hoppas att allt är bra med dig :)



du undrade om en matdag för mig.

jag äter sex mål om dagen och det är ungefär var tredje timma som jag äter. jag äter inte något extra efter träning än vad jag brukar. nu tränar jag inte, men när jag tränade blev det en banan precis direkt efter och mellanmål när jag kom hem. jag tränade inte så hårt att det behövdes så mkt mer.



jag hoppas att du har fått svar på din fråga, annars får du ställa följdfrågor:)

ha det nu så bra och ta hand om dig!:)

kram

2009-01-16 @ 19:15:40
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0