Tack!

Tack för alla svar på frågan till inlämningsuppgiften! Tänker nu att det var fel grupp att fråga om råd. Många av oss dricker vätska just för att fylla magen. Jag tror att jag dricker 3-4 koppar té om dagen och 2-3 liten vatten just därför. Sen inbillar jag mig själv att man behöver vätska, men när jag dricker så dricker jag inte i normala mängder. Min tékopp är 0.75liter, sååå.
Gott är det dock och det blir många toalettbesök. Sen så vet jag att både kaffe och té får igång magen och matsmältningen. Så visst var det kanske fel att ha en sån fråga på bloggen, då de flesta som läser lider av någon ätstörning.

Sitter hemma hos K fortfarande. Har lagat pasta och köttfärssås till oss ikväll. Blev jättemumsigt. K är trött och ligger på soffan och sover nu. Han ska köra hem mig idag, och glad lär han inte bli när jag väcker honom. Kommer bli skönt med skola imorgon, ska även få ut en ny  inlämningsuppgift. Bra sysselsättning för mig.

Inget godis idag heller, förutom lite torkad frukt till mellanmål. Kanske inte räknas som godis, men det mesta som är sött brukar få mig att vilja hetsa. Håller jag på att bli helt bra eller? Nej, nej ska inte utmana ödet. Även om jag slutat hetsäta och spy så slåss jag med tankarna om det varje dag. Så ja, kanske är jag på rätt spår men jag är så långt ifrån frisk.

Hihi, K är så söt när han sover. Önska jag kunde ta bild och lägga ut på bloggen, men men, it's a NoNo!

God natt!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Tack så mycket! =) Trevlig blogg du har! ;)

2008-09-10 @ 08:37:47
URL: http://michelleacasio.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0