Utmaning!

Lisa utmande mig att svara på dessa frågor.

Namn? Naa
Längd? 156
Bor? Malmö
Hårfärg? Svart
Ögonfärg? Mörkblå
Pojk/ Flickvän? K - världens underbaraste pojkvän
Jag är född? Juli 1987
Favoritkroppsdel? Brösten, rumpan och ögonen
Favoritfilm? Guds Stad, Gudfadern-filmerna
Favorittv-program? SATC
Hur ser en vanlig dag ut? Skola, plugg, träning, träffa vänner eller K
Har alltid med mig i väskan? Mobil
Äter du tabletter i någon form? Nope, men ätit efedrin i 2 år fram och tillbaka
Vad är det olagligaste du gjort? Snattat underkläder när jag var 14, krossat glas på skolan, satt fyr på sophuset. Varit väldigt busig som ung :P
Har du några fobier? Gå upp i vikt
Värsta känslan? När mina matplaner och träningschema går fel. Känns som att hela mitt system kraschar. Att testa ett par byxor som visar sig vara för små (jag brukar alltid testa för små byxor för att "se" om jag gått ner. Oftast skapar detta stark ångest).
Människa som gör dig enbart glad? -
Jag vill vara? Bäst på allt. Vill vara bästa flickvännen, bästa vännen som alla andra ser upp till, snyggast, sötast, smartast .. jaa listan kan göras väldigt lång.
Bästa sport? Samba och Capoeira
Hur ser folk dig? Folk ser mig som lycklig och tror att jag har allt. Att jag aldrig fått jobba för någonting utan fötts med en guldsked i munnen. Det är nog så jag försökt att framställa mig hela livet.
Vad vill du helst ha nu? Ett friskt liv utan bulimi. Utseende- och prestationsmässigt så skulle jag nog vilja ha mycket, men det ska vi inte gå in på
Favoritblogg? Bloggänget med ÄS. Se länklista till höger
Vad har du för intressen? Capoeira, samba, läsa, bloggen
Din största last? Bulimin som upptar mycket av min tid, alldeles för mycket
Imorgon kommer jag? Skola 13-15, plugga, laga middag med K
Någon lustig vana? Mitt matbeteende som de flesta skulle varit chockade över. Äter alltid, alltid, alltid framför datorn om jag inte äter med någon annan. Alla mål är inräknade här haha. Otroligt mörkrädd och sover med lampan tänd ofta. Klipper tånaglar varje kväll.
Hur dricker du ditt kaffe? Dricker inte kaffe, men té. Måste vara i den största muggen som någonsin tillverkats
En hemsida som gör dig glad? Era bloggar. Ger mig motivation och instinkten om att jag är sjuk och att jag kommer bli frisk. Ni gör mig frisk!
Varför bloggar du? Skriva av mig. Kommentarerna  får mig  att vilja kämpa mer.



Skickar vidare Kajsa och Lisa R att svara på frågorna!

Kommentarer
Postat av: M

Tack, jo jag hoppas också att det löser sig med honom, fast jag vet inte, han verkar rätt krävande..

Hatar detta..när man inte vet vart man har en person..

Intressant frågor.. Dock rätt ytliga..

Några som skulle säga mycket skulle vara

Vilken händelse/händelser har påverkat dig till den du är idag?

Hur mår du?

Vad betyder mest för dig?

Kramar M

2008-09-16 @ 17:13:51
URL: http://marielive.blogg.se/
Postat av: Lisa W

Kul att läsa!!! Du är så BRA!

2008-09-16 @ 17:47:19
URL: http://acceptans.blogg.se/
Postat av: Malin

Nu ställer jag mig upp, och jag utmanar dig!



Stolt, glad och lycklig över att varje ny dag är en ny chans till något bättre, vad annars kan jag vara?



JAG UTMANAR ALLA SOM BEHÖVER DET ATT GÖRA SAMMA SAK!!

2008-09-17 @ 06:41:17
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/
Postat av: Lisa W

Jag är normalviktig numera men mina "magerkläder" ligger precis under BMI-gränsen så dit ska jag aldrig igen! Jag har varit modig och gett bort några av dem men det är så svårt!

2008-09-17 @ 09:21:06
URL: http://acceptans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0