hmm ...

Blev två timmars promenad, då jag gick genom stan. Långtråkigt, ensamt och dålig musik i radion. Samtidigt känner jag mig nyttig. Synd att man inte ser kilon trilla av. Hade varit en rolig syn!

Imorgon så blir det en shoppingrunda i stan med två kompisar. Ett tag sen jag shoppade. Känner för ett par snygga höstskor. Inte dags än men om 2-3 veckor kanske det börjar bli lite kyligare. Sen får vi se vad mer jag hittar.

Usch, inspirationen till att skriva idag är på låg nivå. Vet inte riktigt vad jag känner. Inget godis idag heller. Vad beror detta på? Vart har suget tagit vägen? Jär är rädd att det gömt sig, men kommer komma när jag mist anar det. Jag är rädd att få börja om på nytt. Även om jag inte äter godis och inte hets- eller överäter så går jag inte ner i vikt. Varför? Är det inte detta som är meningen och målet?

Om 30 min sticker jag iväg till Samban. Sen ska jag iväg till K och umgås lite. Har saknat honom massor!


Kommentarer
Postat av: lisa

avundsjuk att du har kille. ta väl hand om honom! bra killar växer inte på träd tyvärr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0