Taste my thoughts

Sitter hemma hos K och har precis äit en skål med gröt, med keso och lite mjölk. Finns inga bananer hos K, så får bli utan. Var och handlade lite mat hem till honom igår, det förtjänar han då jag är här så mycket och äter oftast här på kvällarna. Idag ska jag sitta här och plugga så, kommer få äta lite under dagen oxå. Igår lagade jag middag innan träningen som vi sedan värmde efter vi båda varit och tränat. Då blir inte middagen så sen, fast 9 är kanske ändå sent? 

Några av hand vänner kom över senare och vi såg film, Conspiracy. Ett tips, se den inte. Halva filmen var bra, och sen helt plötligt så förstördes hela. Känns typ som regissören fick slut på pengar i mitten och bara producerade trams efteråt. Lät bli godisskålen, och åt lite frukt istället. Vindruvor och plommon och fikon =) Mums! Jag var inte sugen på godiset, utan egentligen ville jag bara äta för saken skull. Hatar när det är så. Tack allihopa för era fina tips om att bara ta 10 godisbitar. Så länge jag inte väcker massa onödig uppmärksamhet så funkar det säkert. Jag är så dålig, har inte berättat för K än. Vad väntar jag på?

Ska läsa massa idag, och sedan skriva en liten rapport som ska in imorgon. Blir nog även en promenad runt parken och sen en  promenad till köpcentret. Känner mig lite småförtyld, näsan är täppt och jag är allmänt hängig. K vill ha pasta och köttfärssås ikväll, så det får blir det =) Och en sallad till, vill jag ha!

Nu, plugg! Många kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0