söndag

Festen igår blev lyckad och slutade med att jag och en tjejkompis gick vidare ut till Slagthuset. Blää, är så trött på Malmös uteliv. Kom hem till K vid 3-tiden och bråkade lite med honom. Jag hatar när han inte vill lägga sig när jag vill. Att han inte förstår att jag vill somna i hans armar och inte ensam i hans sovrum. Efter många om och men så la jag mig ensam och somnade till slut. Vet inte när K kom in och la sig, men jag vaknade på ena sidan, så långt åt vänster man bara kan komma på sängen, och han låg så långt åt höger som han bara kunde komma. Blev sams imorse och blev massa mys då. Sen gick vi  upp och åt vår första frukost tillsammans på 2 veckor. Tur att han skippade fastan idag, men är man sjuk så behöver man inte. Han åkte iväg vid 2-tiden för att spela match. Själv så var jag på Capoeira träningen. Körde enbart akrobatik idag och håller på att lära mig massa nya volter. Ajj min rygg gör så ont just nu.

Precis ätit middag här hemma. Har saknat mammas mat. Hon gör så underbart god mat. Varför envisas jag hela tiden att skippa hennes mat för att själv steka min fettfria kyckling och wokade grönsaker. Efter ett tag så smakar det ingenting. Helt smaklöst. Ska försöka äta mer av maten mamma lagar, mums.

Ska iväg och fika med massa tjejkompisar nu. Länge sen vi träffades alla ihop. Saknar tjejgänget. Saknar alla skratt och alla skämt. Men man växer ifrån varandra. Alla har sina jobb eller skola med oregelbundna arbetstider. Sina killar och familj och andra vänner. Men ikväll är det vi! =) Sen kanske jag svänger förbi K. Han och killarna ska ha fotbollskväll och jag ska förbi och störa dem lite. Dessutom så vet jag att K har köpt cheesecake med choklad och hallon till mig. Är han inte underbar? Pratade massor om självförtroende imorse oxå, och jah tror att han börjar ana lite. Jag är redo att berätta. Måste bara samla mig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0