promenadix

Jag vaknar tidigt även om jag planerat att gå upp senare. Sen kan jag inte ligga kvar i sängen, blir alldelse för rastlös. Har precis ätit lunch och ska byta om och gå en promenad till skolan för att lämna in en kompletteringsuppgift från förra terminen. Fram och tillbaka tar ungefär 1,5h vilket känns som väldigt bra motion. Är dock lite förkyld och borde kanske sitta hemma och bli helt frisk, men det kan jag nog inte. Ångesten kommer lätt då. Ett paket från La Redoute har även kommit på posten så jag ska hämta ut det oxå. Men innan dess ska jag en sväng om mormor, 1 vecka sen jag var där sist.  

Kommentarer
Postat av: Malin

Promenader är härligt, men lagom är bäst...

Kram

2008-09-11 @ 16:49:01
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/
Postat av: Lisa W

Får jag länka till din blogg från min sida?



Kram!

2008-09-12 @ 16:24:32
URL: http://acceptans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0