party tonight

Sitter och äter havrefras med filmjölk och en halv banan. Ska träna capoeira om en timme och vet att det inte är bra att äta så nära inpå men kan inte gå dit hungrig ju. Har pluggat massa idag och även hunnit sola. Ikväll ska vi till Kåren och festa loss. Länge sen man var ute med klasskompisarna. Lite konstigt mellan mig och K idag igen. Jag blir rädd då. Jag vet att jag klarar bulimin när jag har honom, men hade jag klarat den utan honom oxå? Han har gett mig lite av mitt självförtroende tillbaka och jag har inte råd att förlora det. Jag har inte råd att förlora någon just nu. Jag har ju skött mig så bra och jag är stolt över mig själv!

Äsch, inte tänka på det. Ikväll ska det festas ju, wooohoo =D

Ta hand om er, Kramar!

Kommentarer
Postat av: lisa

ta hand om dig min vän!

du betyder mkt för mig. de löser sig allt ska du se. ja finns för dig annars!

Postat av: m

Tjo

Jo.. inte så att jag berättar det,men jag skulle inte ljuga om någon frågade. Har ju lixom inget att dölja eftersom det itne finns något..ännu iaf!

Jo, jag bryr mig faktiskt inte vad mina dejter håller på med, så länge vi är på "lära känna" stadiet.

Om man däremot vill visa för någon att man tycket om den personen, då väljer man ju hur mna agerar..

Intressat!

Hoppas du hade kul me partandet!

Kramar, kämpa på tjejen!

2008-09-04 @ 09:25:15
URL: http://marielive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0