matchens spelare

3 frågor kvar, som jag tror att jag måste fixa imorgon. Motivationen ligger verkligen på noll. Jag jobbar som bäst under press och nu känner jag mig inte alls pressad. Sitter istället och spelar mahjong på datorn!! Skärpning!

Känner mig lite dum nu att jag inte såg K's match. Han blev matchens spelare och var hur grym som helst. Hoppas att det kommer fler tillfällen! Ska iväg till honom snart med mat som mamma lagat. Skulle ju äta hemma men vill se skräckfilm med honom ikväll. Ska även svänga förbi Hemmakväll och köpa lite lösgodis. Får se hur disciplinerad jag kommer att vara. Ska verkligen försöka att inte vräka i mig, med tanken på att jag knappt rört på mig denna vecka förutom träningarna och lite promenad. Jag är van vid att vara mer aktiv än så. Lite ångest, ja, men långt ifrån vad det brukar vara.

Mitt beteende känns helt sjukt ibland. Jag kan gå från att tycka att jag är tjock och ful, till att tycka att jag är normalsmal och vacker, typ fram och tillbaka 15 gånger om dagen. Kan jag inte bara få ha en dag på ett sätt och nästa på ett annat, utan att hoppa fram och tillbaka? Jag brukar lyfta tröjan och titta på min mage (obs! Undvik om du har tight åtsittande jeans) och oftast då så tycker jag inte om mig själv. Ska nog försöka sluta med sånt tramsigt beteende. Förresten har ni läst lektion 3 i Tant Malins blogg?

Kramar!



Kommentarer
Postat av: Sandra

du, det där pendlandet, vet du vad det är? det är tillfrisknande. :-)



när du är som sjukast är det bara bara självhat. när du är på väg - då kommer de små glimtarna ibland. och sedan mer och mer. and before you know it :-) jag lovar.

2008-09-28 @ 19:12:44
URL: http://bullkamp.blogg.se/
Postat av: Panna

Lektion tre är läst! Imorgon blir det dåligt med protein till lunch på grund av lasangen (jag planerar verkligen att äta den, det är bra!). Så går det när man följer vegetariska recept från o-vegetariska hemsidor, de tror att man kan ersätta köttet med grönsaker. värdelöst i proteinsynpunkt!

2008-09-28 @ 22:45:56
URL: http://awishfornormality.blogg.se/
Postat av: Panna

Känns bra att höra att det inte var mig du syftade på. Jag har så lätt för att ta till mig kritik och komma fram till att folk hatar mig (även om jag så klart vet på en intellektuell nivå att ingen hatar mig för att de inte svarar på msn tex, det fattar jag ju hur orimligt det är...).



Ska försöka hålla mig ifrån tankar åt pro-hållet, så slipper vi alla läsa dem ;)

2008-09-29 @ 08:45:48
URL: http://awishfornormality.blolgg.se
Postat av: Malin

Att tycka att man själv är vacker är ett stort steg men jag vet att du kommer klara det mer och mer, oftare. Du klara dett!

2008-09-29 @ 09:05:24
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/
Postat av: Elin

Ett tecken på att du är på väg mot rätt håll, men jag förstår exakt vad du menar. Nu när jag väntar på en plats på Freja, får jag nästan dåligt samvete när jag tänker snälla tankar om mig själv ibland, för då känns det som att jag håller på att bli för frisk, som att jag inte kommer att få hjälp om jag inte mår tillräckligt skitigt.



Men det är hjärnspökena som härjar, vi ska mosa dem! Sakta men säkert.



Glad att du har hoppet, jag inspireras till att försöka göra en bra dag här också!



Kram

2008-09-29 @ 09:30:36
URL: http://hiraedd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0