Good morning angels!

Somnade på soffan hos K igår, så han körde hem mig imorse innan 8. Tror inte ens att jag var vaken i bilen, hihi. Trevligt på Samban och Capoeiran igår. Känner hur mycket mer ork och livslust jag har när jag äter ordentligt och varierat. Humöret är uppe, träningen går bättre, plugget går bättre, jag skrattar, ler, skämtar. Det går inte att svälta sig eller äta tok för lite. Det leder alltid till en sak, hetsätning. Ibland klarar man sig på minimalt nån dag eller vecka, men man faller ALLTID dit. Och detta tänker jag upprepa för mig själv. Precis som du inte kan gå upp 10kg på 10 dagar, så kan du inte gå ner dem på 10 dagar. Vissa av oss söker något trolleritrix som kommer göra de smala över natten. Skrynkla ihop dessa tankar och släng dem långt ifrån er, spola ner dem tillsammans med din sista spya. Sätt stopp nu! Hur många gånger ska vi försöka och misslyckas? Hur många gånger ska man falla utan att lära sig något? Varför är vi så trångsynta ibland? Jag vet, du vet och alla vet att man trillar dig. Och det är så självklart och de flesta av oss har års erfarenhet av detta. MEN VI LÄR OSS ALDRIG. Varför? Jag väljer livet, vad väljer du?

(ursäkta mina utbrott ...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0