Lördag

ojj .. inlägget blev visst inte publicerat .. här kommer det:

Jag hatar dagar som denna. Har varit hemma hela dagen och skrivit hemtenta från och till. Jag har varken kännt mättnad eller hunger, och det gör det väldigt svårt att äta överhuvudtaget. Jag går runt och försöker känna efter om jag är hungrig, men jag litar inte på dessa känslor. De har lurats så mycket innan. Jag tvekar massa över festen ikväll. Det är kanske därför jag inte vågar äta som jag ska. Jag vet inte vad som kommer hända där. Hoppas att det inte bjuds på något så vågar jag äta mitt kvällsmellanmål nu. Känns rätt dumt att sms:a o fråga, så jag låter bli.

Lisa har lagt upp en god lussekatt på sin sida .. hmm tänk om det fanns lussekatter hemma? Perfekt mellanmål ju!

Imorgon är det samba- och capoeira gradering. Äntligen ska jag avancera! Kram
 

Kommentarer
Postat av: Nolita

Vad roligt att du skall avancera! Grattis! Ännu roligare tycker jag det vore om du och panna ville komma upp till gbg så vi får se vilka dom underbara människorna är bakom bloggarna.

Det ser jag fram emot vännen!

Hur gick festen igår?

kramkramkram

2008-11-30 @ 11:05:26
URL: http://www.metrobloggen.se/limit
Postat av: Malin

Jag åt lussekatt idag, underbart gott! Kram

2008-11-30 @ 15:24:49
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0