31 juli

1 vecka sen jag hetsåt på riktigt. Har kännts flera gånger som om jag ätit även om jag inte varit hungrig eller så men jag har alltid kunnat sätta ett stopp för det. Så därför säger jag att det är en vecka sen. Grattis till mig!

Idag blir det stranden igen. Ska först iväg med K och köpa lakan och lite nödvändigheter så att han kan börja sova i sin lägenhet. De flesta av mina vänner har flyttat hemifrån och många även ihop med sin tjej eller kille. Jag blir oxå sugen på att flytta hemifrån, men jag är så rädd för att vara ensam. Vad gör jag om sjukdomen tar tag i mig och vägfrar släppa? Då kommer jag inte behöva smyga in mat i rummet, utan hela min hem kommer förvandras till ett förråd av mat. USCH! Hemsk tanke. 

Var ute på Lilla torg igår med flickorna, sååå mysigt att bara gå ut en sväng och ta det lungt med enbart tjejer. Träffade på en gammal kompis som varit utomlands och pluggat ett halvår. Hon ahr gått ner massor i vikt och jag tyckte det var väldigt fint. Själv så mådde hon dåligt för att hon blivit så smal och ville numera inte ens visa sig på stranden. Jag som tyckte att det var så fint .. dumma mig

Ha en trevlig dag, nu ska jag steka ..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0