Today i just want you to hold me

Var ute igår på Slagthuset med mina två bästa killkompisar. Så länge sen vi gick ut och roade oss. Ibland k'nns det som att vännerna försvinner innan man hinner märka någonting. Ju äldre man blir desto mer måste man prioritera och det blir lätt hänt att vännerna inte hinner med och att man själv inte hinner med i deras liv. Jag saknar er i alla fall. Ni är guld värda för mig. Träffade på K på Slagt oxå, vi blev sams, för att sedan igen börja bråka och för att sedan igen bli sams. Jag har inte orken kvar att gå fram och tillnaka. Din svartsjuka tar kål på vårt förhållande. Ser du inte att DU är den enda för mig? Vet du inte att du är den sista jag tänkter på innan jag somnar och sen första jag tänker på när jag vaknar? Vet du inte hur tomt det är utan dig bredvid min sida när jag ska somna? Det finns ingen annan för mig .. Ingen!

Är sjuk idag. Har ont i halsen och näsan är täppt. Känns som att huvudet väger 8 kg och förmodligen väger jag 8 kg mer än igår. Jag är äcklig idag. Jag känner mig ful och tjock och helt enkelt äcklig. Jag är ledsen och det har lett till vissa saker. Proppade i mig massa skit innan vid halv 4 tiden och jag mådde illa länge. Är fortfarande inte hungrig och planerar inte på att äta mer idag heller. Jag önskar att jag blev sjuk, läänge och inte kunde äta. Efter 3-4 veckor hade jag säkert gått ner massa kilon. Det skulle varit underbart. Känns inte alls bra att tänka så, men jag gör tyvärr det.

Jag behöver dig idag. Jag behöver dig som ska göra mig stark. Jag måste klara mig. Jag kan inte må såhär. Hjälp mig, jag skriker men ingen hör. Jag bankar på dörren men ingen öppnar. Gräv ner mig och häll jord på mig så att jag inte kommer upp. Jag vill klösa på kistan, jag vill skrika och jag vill gråta. Men jag vill inte att någon ska veta. Jag vill vara själv. Jag behöver dig just nu, jag behöver någon som ska hålla mig och skrämma iväg mina tankar och önskningar. Jag behöver någon som ska lyfta mig, bara lite så att jag kan ta en nypa luft. Men vart är du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0