dålig dag ...

Igår när jag kom hem så tog jag en sked och började äta lite av kladdkakan som stod framme. Nej det blev bara några små skedar, jag kunde behärska mig. Men idag, idag mår jag så dåligt. Jag vill inte finnas. Jag vill bara lägga mig under täcket och sova bort resten av mitt liv. Jag står inte ut med detta! Jag vill gömma mig bakom min mur, med ett litet ljus och vänta där tills faran är över. Jag vill gömma mig bakom min mur, med ett litet ljus och vänta där tills faran är över. Hur kan jag känna mig så äcklig? Hur kan jag hata min kropp så mycket, trots att jag får bekräftelse från flera personer dagligen att jag är snygg? Jag står inte ut med mig själv längre.

Idag åker vi och hälsar på en familj vars dotter jag satt barnvakt under 2 år. De bodde under oss och det är nu 3 år sen jag såg henne. Hon är 5 nu och kommer säkert inte ihåg mig. Undra om hennes föräldrar kommer tycka att jag blivit tjock.

ta mig härifrån ... bort bort boooooort

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin blogg du har. Jag har också bulimi och bloggar om det. Vi är nu 7 tjejer som följer varandra och alla länkar till dem finns på min blogg. Länkar gärna till dig också om du vill. Det är kul att få respons på det man skriver. Kram

2008-08-17 @ 15:07:15
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja, exakt. Det gäller bara att bryta cirkeln. För exakt, man mår så jävla piss av att äta äta äta Överdrivit mkt alltså. Hoppas de är ok att jag länkar till din blogg?!

Kramar

Postat av: Lisa

då länkar jag till dig, härligt :)

vi hörs då :)

Postat av: Marie

Man är så bra att blunda för de postivia kommentarerna och fastna för de negativa, tyvärr! Jag lider själv av ätstörningar och har gjort det i ca 3 år, men inte förrän nu, den senaste månaden, har jag börjat äta väldigt mycket och spy upp en hel del också. Man hamnar i en ond cirkel och ger upp eftersom man tänker att "jag klarar ändå inte av det". Jag hoppas att du kan hitta motivation och någon som kan peppa dig, det ska jag också försöka göra!

2008-08-21 @ 18:04:14
URL: http://wwwminkamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0