13:00

Idag klockan 1 så ska jag på mötet på ätstörningsmottagninge och jag är inte alls nervös. Jag tänker inte skämmas för personen jag är, för jag önskar inte att jag var någon annan heller. Jag vill vara den jag är och jag tänker göra mitt psyke fritt från bulimi. Jag är inte sjuk, och tänker inte vara det heller. Och de ska hjälpa mig. Jag har inte varit såhär stolt över mig själv på länge. Jag har ringt samtalet som jag frukat för. Jag har fått en tid som jag aldrig trodde att jag skulle få. Och jag ska gå dit och göra bra ifrån mig, så bra som jag aldrig trodde vad möjligt. Jag vill inte leva såhär och därför så ska jag göra något åt det.

Hoppas ni oxå får en bra dag, skriver mer när jag kommit hem därifrån. För övrigt så är idag en slappdag idag utan skola och utan plugg. Får ut hemtentan imorgon så det är då det gäller. Vi skrivs mer sen!

ps. Malin, skulle du vara så snäll och ge Lisa en kram från mig när du ser henne idag?

Kommentarer
Postat av: Panna

Haha! Jag har inga muskler som kroppen kan sno från mig, så den kommer gå direkt på fettreserverna! Nä, men ärligt talat, jag vet på en intellektuell nivå precis vad det handlar om. Och det där med sötsuget, visst blir det lättare att hantera om jag ätit lite mer. Men det försvinner aldrig! Tror jag ska dra ett inlägg och beklaga mig över saken... Ta vara på din softdag nu!

2008-09-23 @ 11:14:28
URL: http://awishfornormality.blogg.se/
Postat av: Marie

Så härligt det där låter! Jag hoppas det går bra på mottagningen idag, det är alltid skönt att ha kommit en bit på väg. Lycka till!

2008-09-23 @ 12:59:30
URL: http://wwwminkamp.blogg.se/
Postat av: Malin

Ska fixa en kram till lisa lovar. Vill höra allt om ÄS mottagningen, historiens längsta inlägg. Snälla!! Kram

2008-09-23 @ 13:25:26
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/
Postat av: Lisa I

Tuta och kör på, tjejen! Var ärlig, var stolt, låt dem hjälpa dig och hjälp dig själv allt vad du kan.

Du kan frigöra dig från bulimin!

2008-09-23 @ 13:37:00
URL: http://lynxia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0