God morgon

Har precis kommit hem från K och sitter och äter frukost. Igår kväll så lagade vi tacos och två av mina tjejkompisat kom oxå över och åt med oss. Mysigt var det. Och gott, kanske lite för gott. Blev nästan mätt efter en tacos, men både K och mina kompisar tyckte att jag var löjlig och tjatade att jag skulle ta en till. Visst så blev det, och mätt blev jag. På kvällen såg vi Mirrors och jag tror aldrig jag skrikit så mycket. Usch och fy! Jag hatar skräck. Vi tre tjejer låg under samma täcka och skakade och kramades. Värd att se om ni behöver en anledning att krypa ihop ännu närmare någon. Till det blev det choklad och glass. Vi hade köpt Marabous choklad med noughat i. Jag älskar choklad och jag älskar noughat, men det gick bra. Delade med alla andra och klarade mig. Får dock ångest över att jag ätit något sött tre dagar i rad. Fredag - glass, lördag - 1 bit mammas tårta, söndag - glass och choklad. Bläää!

Pratde precis men min psykolog och berättade att mamma skulle med mig imorgon. Hon tyckte att det var bra att jag berättat, men själv är jag fortfarande osäker.

Idag är jag lite gladare än vad jag varit de senaste dagarna. Förmodligen beror det på det anslappnade sällskapet igår där jag inte kände att jag behövde vara fin för någon eller säga saker som någon förväntar sig. Satt med 4 personer som står mig närmast just nu, och jag har lite glömt hur den känslan är. Att ibland inte behova säga något, men att de ändå förstår. Jag tror att pysslet i mitt huvud till slut måste lösa sig. Men jag tror att jag måste jobba ännu hårdare, och främst med mitt självförtroende. Jag måste tycka om mig själv mer.

Plugg nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0