torsdag

Idag känns det som en lite bättre dag, i alla fall nu. Eller så har deppen inte hunnit ikapp mig ännu, den kanske bara väntar bakom hörnet, eller i spegeln. Kanske för att det är en så lugn dag som väntar mig. Jag ska plugga, gå till posten och hämta ut en bok, och dansa samba. Mer än så är det inte. Det är kanske där min gräns går, allt utöver det är kanske för mycket. Att vistas ute bland folk för mycket gör mig ledsen, så lite i taget räcker. Får istället känna mig misslyckad när jag sitter hemma och inte ens orkar bädda min säng.

Det blev en kopp cashewnötter igår. I början var det gott ju, men efter ett tag försvinner smaken. Men jag kunde inte lämna så jag åt upp allt. Och nej, det var itne mycket, och jag fick ingen ångest. Och en extra promenad idag som kompensering blir det inte. Räcker med promenaden till och från posten, 20 min. Eller vi får se.

Jag vill göra något ikväll efter dansen. Har försökt få med K på biljard eller bio ikväll, men vi får se vad han tycker. Han lite lat ibland, enligt min mening. Eller så vill jag sätta lika höga krav på honom som på mig. Och det får jag inte göra. Jag plågar honom redan genom att vara ledsen inför honom och han ser att jag inte mår bra. Men jag orkar inte spela glad längre. Men jag är rädd att han lämnar mig. För vem vill vara med en tjej som är ledsen konstant? Jag kanske bara ska rycka upp mig.

Längtar till nästa möte på ÄS. En hel vecka kvar!

NU, städa och plugga och tycka om mig själv!



Kommentarer
Postat av: Nikki

Tack! Men att både försöka äta mer och ha dragit ner på träninge... (4 ggr/v)

Kanske inte så konstigt att ja e lite deppig ibland. Men tack f uppmuntran! =)

Även om det klänns som jag äter mycke, hade jag förra (VK-fria veckan) ett genomsnitt på under 800 kcal/dag.. Tyckte jag åt hela tiden, å MKT oxå..men med träning å längden är det knappt 1/3 av vad jag borde äta... men är medveten om de iaf!



Hur e allt med dig?

Sköt om dig! Kram

2008-10-09 @ 10:00:16
URL: http://bonies.blogg.se/
Postat av: Panna

Det är jag som gömmer deppigheten för dig. Vill du ha den tillbaka får du komma och hämta den! (kan iofs skicka den på posten, men då kommer den inte fram förrän imorgon!)



Angående att vara en ledsen flickvän. Jag har i perioder varit en väldigt ledsen, ångestfylld, humörsvängande flickvän. Det har uppenbarligen gått bra. Vad jag vill säga är att en pojkvän värd att behålla kan ta att man är nere. Om man inte kan visa sina sanna känslor inför sin pojkvän, vem kan man då göra det för?

2008-10-09 @ 10:20:18
URL: http://awishfornormality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0