today is a good day

Idag är en bra dag. Jag har tagit en lång dusch, smörjt in mig med massa goda krämer, klätt mig fint och tagit hand om mitt hår. Varit på 2 lektioner i skolan med en duktig föreläsare och umgåtts lite med flickorna. Dessutom så har jag kännt mig fin och gör det fortfarande. Inga negativa tankar och inga hemska handlingar. Allt har gått som det ska. Jag skriver detta för att denna känslan inte kommer så ofta. Det är sällan jag känner såhär, att jag vill göra något för mig själv. Att jag skrattar utan att tvinga fram det. Det känns väldigt avslappnande.

Kanske för att maten gått bra och jag inte kännt den riktiga mätt-känslan? Jag har ju medvetet idag tagit en mindre portion gröt, för att hinna äta lunch innan jag åkte till skolan kl 13. Är det ett samband eller håller jag på att bli bra? För just nu vet jag inte. Kanske lurar jag mig själv så som alla de andra gångerna? Vi får helt enkelt se hur dagen utvecklar sig.

Ikväll så  ska jag dansa med den avancerade sambagruppen och min nervositet har försvunnit. Dessutom för att jag träffade på två av de igår, och de sa att jag skulle slappna av och dessutom för att mina vänner och min mamma har lovat mig att det ska gå bra. Att jag inte har något att oroa mig för. Och självklart så har jag inte det. Och jag är väldigt motiverad till att gå dit ikväll.

Ska fortsätta plugga nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0