stress

Humöret är fortfarande nere. Vet inte hur jag ska göra för att rycka upp mig, för att bli glad. Jag hinner inte slappna av när jag har så mycket grejer på gång. Jag har ett arbete som ska in om 1,5 vecka som jag inte börjat skriva på en. En redovisning som jag oxå måste börja jobba med. Träningen som jag tycker om men som tar så mycket tid. Dansuppvisningen på onsdag och de två koreografier som jag MÅSTE lära mig idag. Jag behöver fler jobbtider och vill ha pengar, men jag ser ingen plats för jobbet just nu. All planering av mat och allt jobb med "att bli frisk" tar egentligen upp all min energi. Och inte nog med detta, så har jag en familj, pojkvän och vänner som jag inte har råd att lämna bakom. Trots allt så är det dem som är styrkan bakom mig. Jag ska till doktorn imorgon för kroppslig undersökning och på fredag träffar jag min psykolog igen.

Jag känner stressen inom mig hela tiden. Den kan avta ibland, men den finns alltid där. Jag är konstant stressad över hur mitt liv kommer att bli. Om jag kommer klara min utbildning, om jag kommer få ett jobb, om jag kommer hitta en lägenhet att bo i och kommer jag att våga bo själv. Vad händer om jag och K gör slut? Vad händer när han inte pallar med en ledsen tjej? Vart tar jag vägen då?

Jag behöver få lära mig att varva ner ibland och låtsas som att all är bra. Att inga bekymmer finns och inga faror som väntar bakom hörnen. Jag vill känna mig trygg i mig själv och vara säker på att de val jag gör är rätt. Jag vill slippa känna mig osäker på allt jag säger och tänka "är detta rätt" i allt jag gör. Men jag ska orka, för det finns inget annat!

Kommentarer
Postat av: Sandra

:-) nej det finns verkligen inget annat. älskar de motton som vi sprider mellan bloggarna. jag är också nere just nu. om det är till någon tröst så säger min psykolog att jag tyvärr får räkna med sorgen. jag har tryckt ner sorgen i 13 år med mat, och nu när jag är nästan symtomfri så kommer den fram. antar att det är lite samma för dig?



tänker på dig. sköt om dig. stora kramar och lycka till med dansuppvisningar och presentationer

2008-10-19 @ 19:19:20
URL: http://bullkamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0