sov gott

Matlusten idag ligger på noll. Jag är varken hungrig eller sugen, och gott är det inte heller. Jag har ändå ätit för att orka med träningen idag. Sitter med en fruktsallad nu som jag inte heller är sugen på. Lite nedstämd idag, men jag hoppas att det går över. Jag får inte tappa allt nu. Måste vilja bli bra.

Var 1 sekund från att berätta för mamma idag, eller okej 3 sekunder var det kanske. Men jag tycker så otroligt synd om henne och jag vill inte göra henne ledsen. Ska lägga mig snart och läsa lite. Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack! :D



Det är svårt att berätta för sin mamma, jag sitter i samma situation. Man vill inte göra dem ledsen och oroliga så man låter bli att berätta. Sanningen är nog den att man gör dem mer orolig och ledsen genom att inte berätta, för förr eller senare så märker de att något är fel, kanske inte vad som är fel men definitivt märker de att humöret inte är som det ska alla gånger. Så jag ser mer fördelar med att berätta än att låta bli, även om det är tungt :)

2008-10-02 @ 22:29:04
URL: http://wwwminkamp.blogg.se/
Postat av: Nolita

Din mamma kommer få veta såsmåningom. Känn ingen press. Det blir nog bra om hon får följa med och prata med din psykolog. Vet du, mina föräldrar skall också få en tid nu=) Ta det lugnt nu. Hoppas du får en god natts sömn. Kram

2008-10-02 @ 22:44:34
URL: http://www.metrobloggen.se/limit
Postat av: K

Hoppas du vaknar lite gladare idag! Angående din mamma, gör det som känns bäst för dig! Kramar!

2008-10-03 @ 07:11:00
URL: http://pavagigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0