show!

Är hemma från uppvisningen nu och sitter här fortfarande helt glittrig. Och det gick jättebra. När man väl kom upp på scen så spelade det ingen roll hur mycket fel man gjorde, så länge man log. Och inga stora fel gjordes av någon, vilket oxå var skönt. Nu känner jag mig lättad över att det är över men jag längtar samtidigt efter nästa showuppträdande. Hihi, dumt att man går och oroar sig över struntsaker. Vi blev bjudna på brasilians soppa efter showen och jag satt och åt med de andra utan att överhuvudtaget tänka på maten. Den var inte centrum i mitt huvud, utan det var jag själv och de andra omkring mig, Skönt!

Kommentarer
Postat av: lisa

gud vad härligt att läsa ditt sista inlägg. man gör alltid så, oroar sig som skam för en sak sedan blir de ofta det roligaste och bästa man gjort på länge. Bra jobbat, bra genomförande. you did it! Well done!

Och titta, du släppte fokuset på maten och umgicks och unna dig att ha trevligt. Ngn har kommit en bra bit på vägen. det glädjer mig!



det är samma tjej på min blogg ja, kate boshworth elelr vad hon nu heter

2008-10-22 @ 23:05:22
URL: http://atstorningsfriskajagbli.blogg.se/
Postat av: Malin

DU KOMMER NÅ DIT, JAG VET DET.



Älskar dina hoppfulla inlägg...

2008-10-23 @ 09:03:15
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0