show!

Blev släppt från jobbet klockan 8, så att jag skulle hinna till min samb- och showträning. Vi fick göra ett litet solo oxå. Var lite nervös när jag skulle dansa ensam och de andra skulle titta på mig. Försökte tänka massa bra tankar som att jag är lika bra människa oavsett om jag presterar bra eller minsre bra. Och det gick faktiskt bra, och nästa gång kommer det att gå ännu bättre. Ska göra min andra show nästa tisdag i Roskilde, Danmark. Ojojoj, kommer bli mycket bättre än förra gången och jag hoppas att jag kommer vara mer avslappnad.

Ska till Äs-enheten imorgon bitti. Är inte lika taggad inför det som jag varit tidigare gånger. Känns nästan lite onödigt att gå dit då, men jag ska inte avboka. Det är bra för mig att gå dit och jag utvecklas förmodligen snabbare om jag får hjälp.

Min jag-är-bra-bok ropar på mig!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0