promenad

Det blir en promenad med en kompis nu. Solen skiner och jag har pluggat i 4 timmar och tycker att jag förtjänar att få komma ut lite. Sen ska jag hem och fortsätta plugga. För första gången så känner jag ingen stress över hemtentan. Jag tar det lungt och det är nästan lite roligt. Kan det vara så att hur man mår på insidan speglar allt annat. Jag mår bra idag och därför så tror jag att jag kommer fixa tentan. Men hade jag varit ledsen så hade jag tyckt att allt jag skrev var värdelöst och jag hade helst av allt velat krypa ner under täcker och gråta. Skönt att äntligen få ha bra dagar oxå och inte ständigt vara ledsen och nere.
Elin utmanade mig och jag ska ta och fixa det sen, men jag måste få tänka lite först. Inte så lätt att komma på saker som ingen vet, buhuhuhuuh

Kommentarer
Postat av: lisa

det var härligt att höra en positiva tjej idag! det gläderjer mig. hoppas denna dag fortsätter i samma tecken.

2008-10-24 @ 05:27:15
URL: http://atstorningsfriskajagbli.blogg.se/
Postat av: Malin

Possitiva du! Åhh!!

2008-10-24 @ 08:56:04
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0