ny vecka

Precis hemkommen från K som ligger hemma och är sjuk idag. Är nog bäst att jag är hemma och pluggar idag, hos K myser vi mest och koncentrationen sjunker en del. Måndag, ny vecka, skönt. På fredag ska jag till min psykolog igen och jag vill prata om det här med matångest över helgen. Jag vill veta hur jag ska göra för att slippa den. Har varit pissväder hela helgen, så jag har inte ens kommit ut. Hade varit skönt med en promenad och det kanske hade jagat bort hjärnspöken. Eller om jag jobbat. Men att bara dra hemma skapar kaos hos mig. Och precis när jag får ordning på maten under vardagarna, så kommer helgen, och allt förstörs. Oftast äter jag alldeles för få måltider eller så äter jag snacks eller godis. Men jag lär mig med tiden, tålamod bara.

Städa och plugg nu!


Kommentarer
Postat av: lisa

ja, ge det tid! Ju mer du vågar pröva desto mer har du att vinna!

2008-10-27 @ 18:07:40
URL: http://atstorningsfriskajagbli.blogg.se/
Postat av: Nolita

Hej söta du! Det var bra! Precis så skall jag med tänka. Dom tankarna finns ju där någonstans i bakhuvudet. Därför är det så tacksamt att ha dig här, och alla andra som hjälper en plocka fram dom bra posetiva tankarna när man behöver det.

Det låter som du har kommit en bra bit tycker jag. Hur känner du själv? Är du fortfarande nerstämmd som du var för ett tag sen? Kramar

2008-10-27 @ 23:08:02
URL: http://www.metrobloggen.se/limit
Postat av: Nolita

Jo, jag får göra det om det verkligen blir akut. Vad söt du är! Kram

2008-10-27 @ 23:19:20
URL: http://www.metrobloggen.se/limit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0