Konsert ikväll!

Ikväll ska jag på en liten konsert. Det är nämligen mitt ex som blivit väldigt duktig. Han var duktig innan oxå, men under den tiden i mitt liv så var jag ett svin som ständigt påpekade för honom att han inte dög för mig. Jag tryckte ner honom för att må bra själv. Vad säger det om mig som person? Men det är 2 år sen vi gjorde slut och vi har självklart pratat ut och han har förlåtit mig. Jag vet inte om jag har förlåtit mig själv helt för det jag gjorde mot honom. Tänk er det hemska en människa kan säga till en annan, det var jag. Men han stod vid min sida och han älskade mig när jag hatade mig själv mest av allt. Han är en helt underbar person! Hur som helst så ska jag på hans spelning ikväll och stötta honom. Jag vet att det betyder mycket för honom att jag är där och jag vet att han ibland fortfarande söker bekräftelse av mig. Och jag har lärt mig att vara en bättre människa genom att börja vara snäll mot honom. Och det är jag stolt över. Mitt beteende är ett bevis på att man kan ändras till både det bättre och det sämre.

Har även haft en kompis över idag, en underbar tjej som jag känt i 12 år, dvs. sen jag flyttade till Malmö. Även om vi ses sällan så är hon en av de som står mig närmast och som jag aldrig tvekat om att ringa. Vissa människor blir man glad över genom att bara se dem.

Nu blir det dusch, och sen middag. Hoppas ni får en bra fredag, jag tänker på er!

Flickor (ni vet vilka ni är), ni är guld värda och jag tror starkt på er!!

Kommentarer
Postat av: K

Jag tror nog alla har gjort dumma saker när man mår dåligt (o inte bara när man mår dåligt). Men du, det är inte alla som vågar erkänna o försöka ställa till rätta!

2008-10-24 @ 21:10:49
URL: http://pavagigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0