klädhets (?)

Haha, snubblade in på lite modebloggar innan idag och märkte ett nytt ord som börjat användas, nämligen klädhets! Jaja, om de bara visste vad klädhets hade inneburit för någon som mig. Men visst hade jag klassats som riktigt störd om jag börjat äta kläder istället för kakor. Till lunch blir det 1 portion byxa med ½ strumpa och lite hackade trosor över. Tror att det blir en tröja att dricka. Min humor, ja!

Har ätit lite nu och ska ut och gå en promenad med en kompis. Läst ut en bok från min kurslitteratur, tre kvar!

Kommentarer
Postat av: K

hihihi! Men du, skulle de va kläder man hetsade vore de ´nog bra mycke lättare o sluta!

2008-10-06 @ 13:46:40
Postat av: Lisa W

Sött av dig att skriva så! Jag försöker att prioritera honom så mycket som möjligt när vi båda är hemma och inte älta mina problem hela tiden. Och så brukar jag påminna honom om att det inte kommer att vara så här för all framtid, jag kommer att bli frisk!

2008-10-06 @ 17:09:03
URL: http://acceptans.blogg.se/
Postat av: katten

haha skön humor;)

2008-10-06 @ 21:36:00
URL: http://ettmatvrak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0