Jobb

Idag börjar mitt 9-dagars långa arbetspass. Blää, men extra pengar till jul känns väldigt skoj. Jag ska, trots att jag inte vill gå till mitt jobb, göra dagen så bra jag kan. Jag ska försöka tänka att jag har tur som har ett jobb som är välbetalt, där jag känner alla och känner mig trygg. Så hur mycket blogg det blir under dessa dagar vet jag inte, det är ingenting jag prioriterar i alla fall. Inna jobbvet ska jag iväg och köpa en varm vinterjacka. Tror att jag kör på en röd, längre Peak jacka, men förhoppningsvis så kommer jag inte behöva den så mycket i vinter. Snälla, snälla, inte en för kall vinter?
Jag hoppas att jag hinner till Samban efter jobbet. Får se om de vill släppa mig 15 min tidigare.

Denna dag ska nog bli bra!

Hur ser era planer ut?

Kram!

Kommentarer
Postat av: Nolita

Hej lilla vänn. Det var ingen dumm ide med en sån bok tror jag. Jag är glad för din skull att det verkar gå så bra för dig. Hoppas det skall gå fint nu när du också ska jobba.

Idag skall jag ner och träna lite gym, sola sedan träffa upp en komis för att kolla efter maskerad outfitter tills fredag=) Det blir nog en bra dag tror jag.

Hoppas du får en härlig dag vännen! Kramar

2008-10-30 @ 11:09:50
URL: http://www.metrobloggen.se/limit
Postat av: Kostrådgivaren

Nu ligger din intervju uppe på min blogg!



Ha en bra dag, trots mycket jobb... :)

2008-10-30 @ 11:18:34
URL: http://kostradgivaren.blogg.se/
Postat av: Panna

Jag har också nio dagars jobb i rad. Har avverkat 5 nu, vaknat 6 varje morgon yay....



välbetalt, hur mycket tjänar du? förmodligen multum mer än mig :(



hoppas du överlever jobbandet! ^^

2008-10-30 @ 20:20:02
URL: http:///awishfornormality.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0