hihi

Panna undrade om detta skulle bli en receptblogg, och nej det ska det inte!

Kommentarer
Postat av: e

Läste din kommentar hos bulimifris inlägg "Godis. Äta eller inte äta?" om att du bara kan äta godis i sällskap med andra o skulle falla tillbaka i hetsen direkt om du var själv.



Fick litet uppvaknande där nästan. Att godis (lr kanske ätande överhuvudtaget) liksom är en social grej bara.



Så är det för mig med alkohol, jag har noll intresse av att dricka det om jag bara är själv o dom få gånger jag gjort det förrut ändå (alltså jag har inga problem med alkohol :P ville bara ta ett glas vin för jag tycker det är gott likom) så mår jag så jävla dåligt, känner mig ensammast i världen o får ångest som aldrig förr.



Jag kanske borde se på godis på lite samma sätt.. Något man gör för en social grej.

2008-10-14 @ 11:59:32
Postat av: Lisa W

Vi ska ta en fika (hjälp!) om några dagar och då ska jag ge henne FK-tips. Bra att kolla med en annan handläggare!

2008-10-14 @ 13:22:57
URL: http://acceptans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0