fredag

Mina planer både för ikväll och imorgonkväll tycks ha ändrats. Men så får det vara. Vad skulle vara det värsta? Att jag sitter hemma själv en lördagkväll? Så farligt är det visst inte ändå!

Men jag tror att vi kommer styra upp något trots allt

Ska laga middag ikväll för familjen tänkte jag. Inga planer vad det kommer bli, men mysigt att äta alla ihop. Och så får jag känna mig extra duktig :)



Update: K kommer och hämtar mig strax så ska vi laga mat ihop. Blir nog film och mys för min del ikväll. Laddar inför en pluggdag imorgon. Hoppas ni oxå får en mysig fredag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Pluggdag borde jag också ha.. tack för tipset :p Hoppas ni fick det mysigt!!

2008-10-17 @ 21:47:20
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/
Postat av: Bullen

Svar: ja, jag vet egentligen att jag bara gillrar en fälla för mig själv, som jag förr eller senare kommer falla i. Men, sålänge jag inte faller är det ju så vansinnigt skönt. Älskar ju känslan av kontroll och viktnedgång. Älskar ju att gå omkring med tom mage, det är en alldeles otroligt befriande känsla.



Ska till läkaren den 4 november, antar att det blir ändring då om jag inte fallit innan dess...



Lycka till med pluggdagen!

- Bullen

2008-10-18 @ 10:49:36
URL: http://vaniljbullen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0