flyga drake

Orkar inte plugga mer. Har fått stanna efter varje kapitel för att läsa lite Flyga Drake istället. Vill inte att den ska ta slut. Har sett filmen, och vet exakt vad som händer i boken, men det känns ändå spännande. Som en ny bok. Såg den på bio med en tjejkompis och det är nog en av de bästa filmerna som jag sett på bio. Oftast ser man struntfilmer, eller så har man bara för höga förväntningar.
Länge sen jag var på bio. Försökte få med K för några dagar sen, för att se Righteous Kill. Istället så såg vi den hemma igår kväll, vilket var rätt mysigt. Och jag somnade inte. Innan så somnade jag alltid på kvällarna om vi såg film. Men nu har jag orkat. Kan det bero på att jag sköter mig bättre matmässigt?

Det känns som att vi har hittat vårt sätt att sova. Vi kramar om varandra och sover. Även om jag inte är vaken så känner jag att han finns där, nära hela tiden. Och det känns så lungt och rätt.

Mamma har bakat cheese-cake hemma och har inte vågat smaka den än. Har varit ensam här och då är det bäst att inte testa gränserna. Kanske tar en liten bit ikväll efter träningen, i mammas sällskap. Får se om hon vill ut och gå en sväng och prata lite oxå.

Nu samba och sen capoeira!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad skönt. Visst är det underbart att ha stöttande och försående vänner? De förstår såklart inte fullt ut men de gör vad de kan, och det är ju huvudsaken. Min dag har varit helt okej, har varit på stan och träffat några vänner. Lugn dag med andra ord :) Hur har din dag varit?

2008-10-13 @ 20:31:28
URL: http://wwwminkamp.blogg.se/
Postat av: Malin

Du känns så stark vännen min.... blir så glad för det, får lite hopp igen..



Älskar flya drake och den andra av samma författare... så bra!!



Kram

2008-10-13 @ 22:11:08
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0