.

Nej, jag är helt tom idag, och vägrar blogga!

Kommentarer
Postat av: Sara

jag antar att jag inte ska fråga varför..



finns här.kram gumman.

2008-10-01 @ 17:16:33
URL: http://nooneputbabyinthecorner.blogg.se/
Postat av: lisa

oj, tack så hemskt mycket för din fina kommentar! oj vad glad jag blev. du anar inte. kan jag verkligen ha hjälpt dig? förstår inte hur i så fall. du glömmer hur otroligt stark du är. det var ju faktiskt du som ringde ät-mottagningen. du får inte ta ifrån dig detta. lider med dig om din dag. jag förstår dig!!! men vi kommer igen. för det är något vi alltid kommer att göra. vi ger inte upp. innerst inne är vi urstarka tror jag. tänk vilket utveckling vi gör varje dag. och tänk vad starka vi kommer vara när allt detta är över. för friska kommer vi bli. det blir alla. bara man fårhjälp. glöm aldrig detta! har du vägarna förbi uppåt i landet är du varmt välkommen hit. skule vilja ge dig en stor kram nu för jag vet att du skulle behöva det. men glöm inte, att du duger precis som du är! kram

2008-10-01 @ 20:07:42
Postat av: K

Tack! =)

Hur är de?

Du är stark som klarar plugga hemma nu. Kram!

2008-10-01 @ 20:08:15
URL: http://pavagigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0