drömmar!

Då och då händer det att jag drömmer om mat. Att jag ska få äta. Och det är alltid smaskiga grejer som nybakat bröd, lussekatter och gott té. Inatt drömde jag om tårtor och goda bakelser. Men även i drömmen så hade jag en ätstörning. Hur sorgligt är inte det? Jag kunde inte ens få njuta av maten i min dröm, utan att få ångest. Vaknade hungrig och åt god frukost, och mer med det var det inte.

Jag har precis kommit hem från en lång shoppingrunda, själv såklart. Hatar att shoppa med andra eftersom deras åsikter påverkar mig så mycket. Och jag gick inte runt och tyckte att jag var ful eller tjock. Jag har tyckt om mig själv. Och det ska jag fortsätta göra resten av livet.

Har shoppat massa fina saker i alla fall och jag är väldigt glad. Även köpt praliner till K och de är snyggt inslagna. Vi ska ut och äta god middag ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0