Doktorn, möte 2

Jag har varit hos doktorn på kroppslig undersökning idag. Vi kollade blodtryck, hjärtslag, tänderna, lungorna och tryckte på magen. Allt verkade stämma bra förutom att jag har för lågt blodsocker. På gränsen till farligt lågt. Jasså? Hon sa att jag förmodligen tränar för mycket och äter för lite, så hjärtat har inte så mycket ork att transportera blodet. Jättekul!?

Glad att jag inte förstört tänderna. Kom o tänka på att jag måste boka tandläkartid oxå. Usch, hemska utgifter.

Jag mår lite bättre idag. K kom och hämtade mig igårkväll och vi sov ihop. Kändes skönt med någon som kramade om mig. Kanske är det anledningen till att jag är på lite bättre humör.

Idag tänkte jag börja skriva på arbetet som ska in nästa onsdag. Vill bara få det överstökat!

Hoppas att det inte regnar, så att jag kan cykla till skolan senare.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tänkte börja om men den nya är lika deppig som den gamla. Tänkte sluta blogga men jag kan inte. Gråten förstör mitt liv..



http://livetochkarleken.se/nyatider



Användarnamn: Nyatider

Lösen: Nyatider

2008-10-20 @ 12:12:21
Postat av: Malin

http://livetochkarleken.blogg.se/nyatider



ska det vara såklart..

2008-10-20 @ 12:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0