bowling

Jag följde med ut en sväng igår trots att jag egentligen bara ville sitta hemma och vara ledsen. Följde med en av mina närmsta tjejkompisar, B, (som vet om Äs) och hennes killkompis, som skulle bowla. Jag var inte så sugen på att klä upp mig men gjorde det ändå och tänkte att det kanske kunde bli en bra dag. Jag har alltid tyckt att bowling är kul och jag är ingen som måste vinna. Jag vet att jag inte är så bra på bowling, punkt slut. Men igår så blev jag ledsen av att förlora. Krafterna bara tog slut då och jag valde att åka hem när de andra gick vidare ut. B messade mig sen och frågade om jag ville ses och prata, men seriöst, vad finns det att prata om? Det är skit som det är, varför dra in andra i det?

Kom i alla fall hem och gjorde en god fruktsallad och gick sen och la mig ganska tidigt. Alla mina vänner och min pojkvän är ute och festar och jag sover på en lördag klockan 12. Detta är att känna sig misslyckad. Det var jag som var den som var ute 2-3 gånger i veckan. Jag tackade aldrig nej till fest och vi hade alltid kul. Att vara "den som festar" har varit min grej och nu måste jag släppa det oxå.

Igår var en deppig dag, och jag vaknade med ungefär samma känsla i kroppen idag. Jag är ledsen helt utan anledning, men det är okej. Jag måste få vara så oxå. Det enda som glädjer mig med det är att jag inte har tagit till maten för att döva dessa känslor, men jag känner att jag borde prata med någon idag. Får se om jag hinner med mamma. Och jag hoppas att jag kan vända söndagen till en positiv dag, så som förra söndagen blev.

Idag ska jag plugga lite till och sen ska jag dansa i två timmar. Måste lära mig 2 koreografier idag och jag hoppas att jag hinner. Hoppas även att tränaren har med sin kläderna som vi ska uppträda i på onsdag. Jag tror att det kommer gå bra på onsdag och jag är inte alls så nervös. Eller jag kanske ska vänta och se tills tisdag kväll. Snälla, ta bara inte till maten. Du har varit så duktig! snälla, snälla, snälla. Tänkte även se om jag hinner med en timmes akrobatik efter samban idag. Måste öva lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0