yesterday

Känner mig som en zombie när jag är uppe denna tiden på en lördag. Hoppas att de låter mig vara en zombie även på jobbet =)

Var på Halloweenfest igår och jag är glad över att jag gick dit. Tvekade länge, grät lite men sen så bestämde jag mig. Vad hade jag att förlora? Massa människor som jag känner och änne fler nya människor att lära känna.

Ibland brukar en tjej befinna sig på våra fester och på något sätt så får hon mig alltid att känna mig så liten, nästan så att jag inte existerar. Hon har det här överdrivna självförtroendet och det får mig att känna att jag inte finns. Jag blir alltid så osäker så fort hon kommer. Jag tror inte att det är något hon gör med flit, för vi känner varandra och jag tycker att hon är väldigt trevlig. Men jag tror att jag för en tid måste sluta umgås med människor som får mig att känna såhär. Jag ska bara umgås med människor som får mig att må bra. Visst kan detta vara ett sätt att undvika verkligheten. Jag kommer alltid att stöta på människor som kan få mig att känna mig illa till mods, och det är något jag behö

Kommentarer
Postat av: Nolita

Hej, jo det känns verkligen bra att prata med mamma. Så konstigt bara. Trodde aldrig jag skulle prata med henne om det här.

Har du haft en trevlig helg vännen? Klädde du ut dig i fredags. Själv gick jag som vampyr. Haha, såg för djävlig ut men det är väl det som är tanken=) Kändes lite lustigt när jag var den enda som inte var sexig sjuksköterska eller polis dock. Jaja, hoppas du får en härlig vecka. Kram

2008-11-03 @ 02:50:39
URL: http://www.metrobloggen.se/limit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0