Snööö =)

Idag är en sån där dag som man bara vill ska komma om och om igen. Vaknade med K vid min sida och har suttit i skolan med ett grupparbete i fyra och en halv timme. Vi fick gjort massor, och vi ska inte ses till helgen, vilket vi först hade bestämt.

Dessutom så snöar det idag och jag älskar snö. Jag minns inte när det snöade sist i Malmö under november månad? Bara det inte blir slask-väder som alltid. Vill ha stora flingor som fastnar på kläderna och ser ut som stjärnor. Vill ha mörka nätter där snön är det enda ljuset. Vill sitta med en filt omkring mig och med en stor kopp té och titta ut över en vit stad. Ååå mysigt! Tänkte snart gå ut och gå en sväng och andas in den friska luften!

Ikväll så blir det middag med K och sen hem till min bästa tjejkompis för lite vin och skvaller. Imorgon så blir det shopping med mamma. Hoppas att ni får en trevlig helg!



Kommentarer
Postat av: Nikki

Visst e de mysigt m lite snöööö!! :D

2008-11-21 @ 15:28:38
URL: http://bonies.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja visst är det mysigt med snö. Önskar dig en underbar helg. Kram

2008-11-21 @ 15:40:40
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0