show igår

Igår efter jobbet så åkte jag ner till föreningen där vi skulle ha en liten show och prova-på för andra som ville börja dansa samba eller capoeira. Showen gick jättebra och jag kände mig snygg och fräsch. K var oxå där, och till en början så vågade jag inte riktigt släppa loss. Men det gick över och han var väldigt glad över att äntligen få se min dansa. Och det gjorde mig oxå glad över att jag vågade och inte tog ett allt-eller-inget beslut. Det hade slutat med att jag gjort allt för att rubba showen för jag kan ju inte vara bäst. Självklart så är tränaren den duktigaste av oss. Och jag får inspiration av henne istället för att tävla med henne. Massa nya shower har fått skrivas upp i almenackan och nu blir det fullt ös. Pengarna vi drar in går till våra gemensamma kläder och en Brasilien resa nästa år. Något att se fram emot och hoppas på!

Efter showen så åkte vi hem och såg ett avsnitt av någon ny serie. Slutade med att vi båda somnade på soffan. Klockan 5 vaknade jag och drog med mig K till sängen så att vi kunde sova vidare.

Jag ska träffa Panna idag. Hon ringde faktiskt precis och det var kul att höra hennes röst. Själv så vågade jag inte ringa, så feg som jag är. Dusch nu, och sen köra iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0