saturday + sunday

Uppvisningen igår gick jättebra och det kommer att gå bättre för varje gång. Det var även min första capoeirauppvisning och jag fixade det bra, trots det hala golvet. Efter showerna så föreningen oss på mysig indisk middag. Efter det så blev det ett snabbt ombyte hemma och ut med mina tjejkompisar. Halv sex imorse släpade jag inte min kropp genom dörren och var äntligen hemma. Jag minns de gamla tiderna med mina vänner, när vi festade varje helg, hela tiden. Saknar det!

Har haft hård showträning idag och jag är heeelt slut just nu. K har oxå kommit hem från sin semester och jag har saknat honom. Vi har inte varit ifrån varandra innan så detta var en utmaning. Bad honom att köpa med sig en delfin till mig, men jag tror inte att det blivit av.

Hoppar in i duschen nu och kramar mig själv lite. Hoppas ni haft en trevlig helg!



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker din dans verkar så kul, är lite smått avundsjuk. Du verkar så bra. Önskar dig en bra dag i alla fall, Kramar

2008-11-16 @ 16:20:54
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/
Postat av: lisa

Tack för din kommentar. Har saknat den friska fläkt som du är! Är inte hemma just nu men skall läsa mer om dig senare ikväll!Kram så länge!!!

2008-11-16 @ 16:51:03
Postat av: lisa

fasen vad duktig du är. Ngn har gjort stora framsteg! Det glädjer mig!

2008-11-16 @ 17:41:16
URL: http://lisadiary.blogg.se/
Postat av: Nolita

Härligt för dig! Jag gillar när det går bra för dig. Jag gillar framför allt hur du skriver att det kommer att bli bättre och bättre för varje gång=) Ha nu en skön måndag. Kramar

2008-11-17 @ 07:47:23
URL: http://www.metrobloggen.se/limit
Postat av: Marie

Ja, visst är det konstigt? Det behöver inte alls vara så att man köper en storlek som är väldigt stor, utan det är bara grejen att det är STÖRRE än förut. Det är jättekonstigt att hjärnan fungerar så, men dessvärre så gör den det och det är ju det vi ska kämpa för att få bort, eller hur?

Det är jättesvårt att säga varför det är såhär, man ställer sig frågan hela tiden men det ger inget att gå och grubbla på det. Gå istället och grubbla på vad man kan göra för att gå emot dessa tankar. Svårt? Ja. Är det värt det? Absolut!



Ta hand om dig, kramar!

2008-11-17 @ 16:53:57
URL: http://wwwminkamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0