Lördag!

Sovit 10 timmar inatt. Somnade nog vid 11 igår kväll. Igår var jag på en invigning av ett nytt ställe i Malmö. Där bjöds det på massa drinkar och tilltugg. Efter 3,5 timme där så kände jag att det var dags att gå hem. Folk var redan fulla vid 8-tiden, och det kändes inte så bra att gå runt där nykter och mingla med fulla personer. Dessutom så fanns det gratis mat och dricka. Jag vågade inte dricka pga mater som serverade. Jag vågar inte släppa kontrollen riktigt. Åkte hem och fick ett trevligt samtal av Panna och hennes pojkvän. Kändes skönt att jag kunde hjälpa dig. Jag vet hur svårt det är, och jag är så glad över att du ringde.

Igår så bestämde jag mig för att ge Mattillåtet en ny chans. Jag har tidigare inte tyckt om sättet hon skriver på. Det har kännt som att hon dumförklarar mig. Igår så fick jag iaf ett kapitel om kolhydrater av min behandlare. Jag ska försöka att banka in alla de orden i mitt huvud. Hur kan jag vara så rädd? Vill bara påpeka att jag äter kolhydrater, men i mindre mängd än vad jag borde göra. Att jag inte vill förstå att man inte går upp 2 kg bara av att ta en skiva vitt bröd. Vitt bröd är så tabu-belagt för mig. Men jag förstår inte varför .. Blää

Tentaplugg nu!

Blir förresten middag med familjen idag och födelsedagsfirande av en kompis ikväll. Ska inte serveras någon mat, men kommer säkert finnas massa dricka och tilltugg. Hjälp?


Kommentarer
Postat av: Lisa W

Oj vad jag känner igen mig i dig!



Kram!

2008-11-29 @ 15:28:23
URL: http://acceptans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0