bakisbakisbakis

Igår så blev det utgång med massa dricka. Såhär bakis har jag inte varit på månader. Har nästan slutat dricka helt men igår så kändes det bra. Och idag så mår jag som jag flrjänar, men jag har inget ångest över det. Jag hade roligt och det var värt det. Det var värt alla extra kalorier oxå, så det så! Nu lägger jag det bakom mig och går vidare.

Minns inte sista gången jag var ute och festade utan att fokusera. Var ute med två av mina bästa tjejkompisar och vi hade så skoj. Ååå vad jag saknar oss!

Idag så har jag varit på möte på föreningen och blivit utsedd till PR-ansvarig. Känns tufft och jag vet att jag måste planera min tid för hur jag ska jobba. Jag har massa ideer och känner mig just nu inne i ett lyckorus. Detta ska bli mitt projekt och jag ska fixa det så bra jag kan!

Ska strax iväg och äta middag hos K. Han är så sööööt som ska laga mat till mig ikväll. Kramar!

Kommentarer
Postat av: Panna

Så kul att det blev bra igår! Och att du känner dig inspirerad inför PR-jobbet. Hade inte varit så bra om det bara kännts jobbigt...

Hoppas maten är god!

2008-11-09 @ 18:14:45
URL: http://awishfornormality.blogg.se/
Postat av: Nolita

Det är så härligt att läsa när det går bra för dig! När du har haft det bra=) Det är bra det. Du förtjänar det tycker jag. Hoppas ni får en super mysig kväll. Kramar

2008-11-09 @ 23:16:21
URL: http://www.metrobloggen.se/limit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0