Att vara där, men att inte vara där

Uppvisningen igår gick bra, men jag kände mig inte närvarande. Jag var ofokuserad och mina tankar fanns inte alls hos mig. Gjorde en massa fel, som kanske inte sågs, men jag kan ju dansen. Det blev inte som sista gången men jag tog mig igenom det. Pratade med min tränare om det sen och hon sa att vi skulle träna mer på de saker jag kände mig osäker på. Men det kändes som om min hjärna var inställd på att misslyckas.
Vi fick i alla fall jättegod afrikansk mat på plats, och efteråt i bilen så kom tankarna om att spy. Jag ville hem och få allt ur mig. Men hade bestämt med K att jag skulle komma hem till honom. Så det blev inget kräkande. Men känslan sitter kvar än idag. Och jag kan inte göra mer än att börja dagen med min vanliga frukost och hoppas att allt blir bra senare under dagen. Jag är så rädd för att börja spy igen. Ska på samtal på Äs-enheten på måndag. Håll ut tills dess!!

Idag så blir det skola och sen jobbet. Föreningen har även fest ikväll och det blir lite uppvisningar och pröva på för andra. Får se om jag hinner dit direkt efter jobbet.

Kommentarer
Postat av: Malin

sån är man ;) gröten var vanlig grötsom jag kokade (1 dl gryn) med en äggvita i. Smakade ganska bra. Kram

2008-11-07 @ 08:40:23
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/
Postat av: Panna

Okej. Seriöst så hade jag en pro-anablogg i bloggkoll. Jag har inte ens läst den seriöst utan den har mest bara råkat existera, ivf är den borta nu. De andra bloggarna som jag fått kommentarer från läser jag inte, så du kan vara lugn.



Men du, det här fick mig att inse en sak. Vår kontakt har blivit viktig för mig. Vad du tänker om mig och vad jag gör har blivit viktigt. Det betyder liksom nåt. Jag hoppas att du fattar hur jag menar, för det är på ett positivt sätt.



Med det avklarat hoppas jag att du kan lämna gårdagens uppvisning bakom dig och ladda om. Jag hoppas också att du får en bra dag på jobbet och att tankarna om att spy försvinner.



KRAMAR

2008-11-07 @ 10:37:49
URL: http://awishfornormality.blogg.se/
Postat av: Nolita

Det är ju jätte ra att du pratar med människor om dina problem, även om jag saknar dig lite här på bloggen. Men vet ju att du alltid finns här iofs=)

Det du skrev om min pappa är nog sant. Skall se om jag inte skall inskaffa honom en bok.

Tycker det är starkt av dig att du inte kräktes igår.

Håll ut nu och vänta tills på måndag. Hoppas du får helgen med dig=) Kramar vännen

2008-11-07 @ 12:10:44
URL: http://www.metrobloggen.se/limit
Postat av: katten

Håll ut, du är starkare än demonerna!



Nej jag har inte läst hennes böcker. Har alltid tyckt att hon verkat lite töntig... Men jag vet att det är hon ju inte, så jag vill absolut läsa hennes böcker!



kram

2008-11-08 @ 11:33:38
URL: http://ettmatvrak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0