att bara vara

Att sitta hemma och bara vara, var inte möjligt för ett år sen. Förra vintern hade det varit konstanta hetsattacker och massa tårar. Sen så hade jag förmodligen pallat mig ut och druckit litervis med sprit för att bli så full att jag inte kom ihåg något dagen efter.

Idag existerar inte sånna dagar. Idag sitter jag hemma och bara ÄR. Ingen ångest, inga rundor till kylskåp eller skafferi. Inga besök hos toaletten, han och jag har nämligen gjort slut =)

Panna kommer hit imorgonkväll och gör mig lite sällskap. Innan dess ska jag ha pluggat massa och gått på akrobatiken. Trevlig söndag med andra ord.

Kommentarer
Postat av: Panna

Haha, det är ju du som ska vara barnvakt för mig :P

2008-11-22 @ 22:27:56
URL: http://awishfornormality.blogg.se/
Postat av: Helena

gud vad härligt att läsa. ja, dit har jag också kommit. de där kvällarna då jag umgås med mig själv och är min egen bästa kompis - njuter av tystnad och avsaknad av ångestmat - de värderar jag sååå mycket. de är viktigare tecken på tillfrisknad än mycket annat. vi är på G!!!!



snöiga kramar från sthlm till Malmö

2008-11-23 @ 05:24:04
URL: http://bullkamp.blogg.se/
Postat av: Malin

Åhh vad bra du är! Jag hade också min egen kväll igår och det gick alldeles utmärkt. Vad lång vi kommit på ett sätt eller hur? Kul att du ska träffa Panna. Hälsa henne. Kram

2008-11-23 @ 07:25:50
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0