tomhet

Var kommer den här tomma känslan ifrån? Den när man känner sig hungrig fast man precis ätit? Eller jag kan inte påstå att det är hungerskänslor, men tomhet. Själen känns tom. Som om det fattas någonting. Konstigt det här. Blir galen snart. Det är inte konstigt att man ger efter och äter massvist för att fylla det utrymmet. Det är inte konstigt att man inte orkar kämpa emot. Det är väldigt logiskt helt enkelt att falla.

Ska vara en duktig hemmafru och stryka K's kläder just nu. Hoppas ni får en mysig kväll!


Kommentarer
Postat av: Helena

TACK för att du delar med dig av detta, för jag har själv undrat om jag är helt knäpp som känner mig "hungrig" precis efter ett stort mål. känner mig tom i magen. helskumt. jag kan inte förklara det. alltid. det enda jag vet är att det är psykiskt, eller helt enkelt en reaktion från magen för att den jobbar. och att det GÅR ÖVER.



puss och kram

2008-12-29 @ 19:09:36
URL: http://bullkamp.blogg.se/
Postat av: Lisa W

Jag vet exakt hur du menar! =(

2009-01-05 @ 15:48:15
URL: http://acceptans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0