rädd

Jag är rädd för vad min behandlare ska säga till mig på tisdag när hon ser min kostdagbok. När hon ser att jag ätit 3 mål om dagen varav ett har varit mellanmål. Jag är rädd för att hon ska vilja väga mig igen. Jag är inte alls stolt över det jag gör eller gjort. Jag får ingen kick av att inte äta som jag kunde få innan. Jag blir bara mer rädd för mig själv när jag inte äter, men samtidigt så vågar jag inte heller äta. Oberoende på hur jag gör så mår jag inte bra av det. Men om jag inte äter så vet jag i alla fall att jag inte kommer bli tjock. Men seriöst, det är dags för mig att se min kropp så som den verkligen är. Jag är inte alls så stor som jag tror. Men när jag tittar på kroppen eller känner på den så känns det bara så fel. Måste börja älska mig själv!!

Kommentarer
Postat av: Lissie

Ge inte upp hoppet! Någon dag kommer du vara stolt för att du tagit dig igenom allt. Kramar!

2008-12-28 @ 13:21:55
URL: http://thinline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0