im aliveeeee

1 vecka utan att blogga har gått mycket bättre än jag trott. Och jag lever fortfarande! Haha =)

Har varit sjuk hela denna vecka, så har mest varit hemma och inte gjort någonting alls. Jag har inte tränat och inte gått promenader. Jag ska bli frisk från min förkylning (och annat oxå, så klart). Att tvinga mig själv ut i regnet har jag därför inte gjort, och jag är rätt stolt över det.

Maten däremot går inte alls lika bra. Hade möte på mottagningen i tisdags och hon påpekade att jag dragit ner på maten. När jag tittade tillbaka i min kostdagbok så stämmer det. Nu vill hon börja väga mig varje vecka, och jag vet inte riktigt vad jag tycker om det. Vågen är min största rädsla, även om den visar mindre än sist. Siffrorna är obetydliga. Visar det lägre så vet jag att jag bara blir mer sjuk. Och idag visade den samma siffra som förra vintern när jag började köra mitt race på riktigt.

Och att jag är förkyld gör det bara ännu jobbigare att äta.. Om man bortser fårn alla de snor som jag sväljer, haha ..

Sitter hemma ikväll med min sjuka bästa vän. Ska se film och bara mysa. Blir kanske lite godis oxå .. jag vågar nog det.

Kikat lite på era bloggar oxå. Hoppas att helgen går bra för er alla. Och le! Fake it 'til you make it!!








Kommentarer
Postat av: Malin

Skönt att höra ifrån dig. Fortsätt kämpa, jag tycker du är duktig. Jag finns på MSN om du behöver prata. Kram

2008-12-12 @ 20:08:28
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/
Postat av: Nolita

Härligt att du är tillbaka, om det så bara är en gång i veckan.

Lurig sjukdom. Fortsätt kämpa. Kramar

2008-12-13 @ 10:03:21
URL: http://www.metrobloggen.se/limit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0