Helgen

Jag vet inte hur jag ska klara av helgen. Imorgon så blir det lunch i stan, då jag ska iväg på shoppingrunda med en kompis. På kvällen så blir det tjejmiddag på en underbar restaurang. Kommer förmodligen bli massa drinkar och utgång.

Lördag ska jag på 7-års kalas (mat + tårta) och sen har vi fest på föreningen med massa mat och kakor.

Hur gör jag? Jag orkar inte ha ångest de två dagarna. Jag kan inte planera vad jag ska äta då jag inte kommer att tillaga maten.

Har möter på äs-mottagningen imorgon oxå .. Ska försöka att prata igenom allt med min behandlare. Jag vill inte avboka? Eller måste jag det ..


Kommentarer
Postat av: Malin

Klart du inte ska avboka, det ä ju bra att du får prata om det. Jag har också ångesthelg, middag med tjejerna ikväll och julbor på söndag. men du, jag vet att VI kan klara det. Styrkekramar

2008-12-05 @ 02:51:17
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0