här kommer ett till inlägg

Har varit duktig och gjort klart min hemtenta som ska in imorgon natt. Skönt att ha det gjort och slippa stressa. Dessutom två dagars extra ledighet. Nu har jag alltså 12 skolfria dagar. Vet inte vad jag ska göra av mig. Kommer att vara rastlös och gnällig och grinig, och det kommer bli alldeles för många inlägg här (ni ser som jag börjat).

Ska städa lite nu och gå en promenad till stadsbiblioteket. Tänkte låna lite böcker om näringslära som ska göra hål på att mina "man blir tjock av bröd"-tankar =)


Eftersom vi använder vår hjärna i allt vi gör och ständigt tänker, så måste gärnan vara ganska smal och slimmad. Vad händer om man slutar tänka? Blir gärnan tjock då?


Kommentarer
Postat av: A

Jag har också precis gjort klart en hemtenta och gud så skönt det är när det är färdigt. Tolv dagar ledigt låter ju helt underbart, för min del blev det bara två men jag försöker njuta av dem så gott det går ändå. Ha en bra dag =)

2008-12-03 @ 15:32:29
URL: http://dagboksminnen.blogg.se/
Postat av: Malin

Det är nog jättekokt att läsa en vanlig bok om näringslära som vet att man ska använda talriksmodellen m.m..... så man bli av med alla GI fixideer. Kram

2008-12-03 @ 15:44:48
URL: http://livetochkarleken.blogg.se/
Postat av: A

Hej igen! Jag har lärt mig något som kanske inte så många vet. Nämligen att hjärnan tar väldigt mycket av vår energi och det är ju viktigt att tänka på när man pluggar mycket. Det gör i alla fall jag!

2008-12-03 @ 17:01:10
URL: http://dagboksminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0