ångest eller inte?

Gick ut till köket och hämtade nån ruta mörk choklad. Gott gott gott. Kändes bra och jag försökte slappna av. 1h senare - ångest och jag är ledsen direkt. Frågor virrar runt i huvudet. Äs-monstret tycker att jag är svag och dum, att jag är tjock och äcklig. Jag vet bättre, och försöker kontra med att säga att jag inte alls är äcklig eller svag och att det var gott och värt det. Vi slåss lite nu, men jag ska nog vinna.

K vill äta pizza ikväll .. Jag äter nog annat hemma då.

Imorgon är det måndag och vecka 1. Börja om? Njee, inte riktigt. Ska fortsätta i samma riktning och slåss mot tankarna. 2009 är mitt år, året då jag ska bli frisk, eller friskare. Inget händer över en natt, precis som jag inte blev sjuk över en natt. Jag är redo att kämpa. Ni kämpar väl med mig?

Kommentarer
Postat av: Helena

självklart tjejen! alltid. 2009 blir det bästa året någonsin. :)

2008-12-28 @ 18:20:01
URL: http://bullkamp.blogg.se/
Postat av: katten

Hjälper till att slåss Bra att du inte accepterar ångest!

2008-12-29 @ 14:34:04
URL: http://taggigros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0