osammanhängande

Blev ingen samba igår heller, då min mensvärk inte ville släppa. Men jag tröstade mig med att jag powerwalkade både igår och idag i en timme. Hemma hos K så väntade jättegod honungsmelon och Rattatouille. Vilken underbar film, ler så fort jag tänker på det. Skönt att få känna sig liten igen, ligga där och mysa till tecknat =D

En tjejkompis till mig flyttade ner till Malmö idag, så jag har hjälpt till massor där. Det är skönt att hon är tillbaka, saknat henne massor. Blev lite tunga lyft, lite vardagsmotion, sköönt. Blir mycket festande i Rönnens studentlägenheter nu, wiiie

Ska iväg på en klippning snart. Inget märkvärdigt, bara klippa topparna. Hatar att klippa mitt hår, så har inte toppat det sen förra sommaren. Men slitet är det inte, väldigt fint!

Sen ikväll så fyller en tjejkompis 21 så det blir lite party. Får se om jag tar bilen, är inte så sugen på att dricka ikväll. Eller så blir det nått glas vitt, mums ... Imorgon ska jag på 40års-kalas hos en av K's chefer. Kommer att känna mig väldigt ung där. 

Massa blaj skrivet. Osammanhängande. Oviktigt. Jag är nog bättre på att skriva djupare tankar. Ha en trevlig fredagskväll. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: lisa

haha, du får skriva precis hur du vill för jag gillar att läsa din blogg ändå :)

tack för alla dina kommentarer. de betyder mkt ska du veta.

hahahaha, ja men visst är den filmen mysig. de gäller att hitta glädjeämnena igen. som du sa så klokt, vad fasiken säger ett par siffror på en våg för ngt. du är så klok. och du har kommit så långt.

bra tjejen!

kramar

2008-08-29 @ 21:55:07
URL: http://atstorningsfriskajagbli.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag tycker att jag äter ganska mycket faktiskt. Jag känner ofta att jag äter mer än de andra i min familj. Mycket grönsaker och protein, inte så mycket kolhydrater alla gånger. äter också en hel del fett.

2008-08-30 @ 01:16:39
URL: http://wwwminkamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0